Tung Piercing

ÄNTLIGEN har jag fått det jag länge läneeeeeeeeeeee velat ha :)

Först kyls tungan ner.......... med isbitar för att lite dämpa smärtan.... fast det känndes knappt.
Då när jag tog min näs piercing känndes det dock mera än detta.............

En nypa/tång fästes på tungan, eller önskat ställe. Tången fixeras o hålls fast............. en nål stick igenom och voila´ ......

 
OBS! detta är inte min ..... hade ingen som tog kort när gjorde min piercing.........

Men staven man får i munnen, är 18 mm lång och det känndes som om den upptog hela min mun........... Tungan min svällde upp en aning, rådet va att suga på en is bit och dricka mycket kalla drycker de första dagarna.............. helst ingen rökning heller, pga såret i tungan........ fick man röka mindre då, för helt utan kunde man juhe inte vara *fniss*

Den första dagen var nog "värst", man kunde inte dricka ordentligt........ en mjukglass i bägare tog mig över en timme att få i mig o det enda jag åt den första dagen, drack mest.......... smoothies och olika vitamin drycker......
andra dagen blev det halv ljumma soppor....... räksoppa med ädelost o en klick creme fraiche *mums*
soppor med större bitar fick jag mosa........ kände mig som en liten flicka *skrattar* ja kan väl inte förklara det på något annat sätt..... :)

under hela den första veckan, tappade jag  4kg........ som om jag behövde det? är tillräckligt klen.........
och inget tips för de som behöver gå ner i vikt.......... en tung piercing är som med tatueringar....... man bör tänka sig noga före man är helt bomb säker.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0