.... tankar.....



Ibland vill jag bara bubbla  ur lite om tankarna..........

När man funderar abretar hjärnan och aktiviterna är väldigt bra för våra hjärnor......men även när man försöker tänka på annat så dyker dessa tankar upp ------ grrrauuuuuuuuu......... härligt men beror även på vad saken gäller....... nu e jag inte sjuk eller inte heller någon annan vad jag vet...... *L*    det är bara andra tankar i min hjärna som flyter omkring........

ska man eller ska man inte......?    läge nu? eller sen ..........?    *missen kliar sig lite bakom högra örat*
....... viljan finns......... bara en sorts bekännelse till ........ :) för mig själv.......      den djupa härliga känslan.....
den man mest trånar efter......... och så en in .............. och lika snabbt upp i rök........... andra............. ragglar på.......... tredje..........  gör mig totalt ..........ja men fina ord....... annorlunda och det är här tankarna snurrar.........
.......nåja det är inte så lätt att skriva eller förklara här....... och det är nog bara jag själv som fattar vad jag menar

tankarna blir till.......... saknad och längtan........ meeeeehhhhhhhh för sannt för att vara sannt ??????????????

Kommentarer
Postat av: Fia

LÄGE NU!

2008-10-03 @ 05:28:26
URL: http://www.busfia.com
Postat av: Missen(")(")

jepp- i know....... du puschar på L tack för att du finns

2008-10-03 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0