vad är du för sextyp?

Få reda på vad du är för sextyp i sängen och hur du kan bli – om möjligt – ännu bättre.

Det viktigaste för ett grymt sexliv är att lära känna dig själv. Okej, detta test kanske inte är en fullständigt psykologisk analys – men väl tre snabba frågor.

1. Du känner att det är dags att sexa loss, hur gör du din eventuella partner uppmärksam på detta?

a) Jag svassar helt sonika fram och börjar gnida honom mellan benen och viska snusk i hans öra – här finns ingen tid för missförstånd!
b) Jag försöker med subtila signaler som långa intensiva blickar och långsamma närmanden.
c) Jag väntar på att han ska ta första steget, det blir enklare så.
d) Jag säger rätt ut att jag vill knulla. Inga konstigheter.

2. Hur föredrar du förspelet?

a) Jag gillar det obligatoriska – han går ner på mig, jag går ner på honom, sen kör vi.
b) Jag vill ha det långt och sensuellt, var jag tvungen att välja skulle jag lätt välja förspel framför själva samlaget.
c) Jag vet inte riktigt faktiskt ...
d) Äsch sånt trams, är jag kåt så är jag, inget fjantigt pill här inte!

3. Väl i sängen, ger du ifrån dig läten som …

a) … sådana där porriga och sensuella stön som förekommer i erotiska filmer.
b) Jag gnyr och stönar, men inte direkt så det håller grannarna
vakna.
c) Jag försöker hålla mig så tyst som möjligt, det känns bäst så.
d) Jag låter det som kommer komma ut, det kan bli vrål, skrik, skratt  vad som helst som känns rätt för stunden.  

*******************************************************************************************************

Flest A: Sexy Baby!

Oh la la, du vet sannerligen hur du ska göra det skönt för din partner, men glöm för guds skull inte bort att njuta själv. Jag gillar att du tycker att du är one sexy motherfucker, fortsätt med det! Bara det är äkta så är det bra. Och bara du vet att ibland behöver sexigt inte vara så … sexigt. Tack och lov.

Flest B: Sensuella Isabella

Du gillar att ta det i din takt och ha det härligt och hett – good for you! Men känner du för att freaka loss och bara ta total kommando till en snabbis någon gång – go for it. Man behöver inte hålla sig till sin roll, inte vad gäller sex!

 

Flest C:Lite småsugen sådär

Kanske gillar du inte sex speciellt supermycket eller kanske du verkligen föredrar att inte göra så mycket väsen av dig. Alla är inte sexgalningar. Bara du inte trycker undan dina lustar, i så fall missar du något. Lägg då din blygsel åt sidan och get out there och ta för dig! Det fixar du.

Flest D:  Pang på bara!

Woah, du slösar minsann ingen tid på krusiduller. Härligt att du vet vad du vill ha och inte är rädd att gå efter det, respekt! Jag tänker bara att den killen som blir offer för dina lustar kanske vill ha ett smooth ovin’ förspel – och då kanske du får kompromissa lite. Vem vet , lite smooth lovin’ är kanske mysigare än du minns det?

 

Du kan väl meddela mig......... flest A;B;C eller D......... *ler* vore en intressant utmatning

 


Kommentarer
Postat av: Missen(")(")

vet att DU gjort denna test....... så försök inte slingra dig undan... ge en kommentar, om det stämde, eller vart helt galet eller om det va bra eller dålig test......... "shoootttttttt me "

2008-09-20 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0