Årstider

 
Snön ligger så vackert ......... ser ut som buskar och träd är inbäddade i bommull......... men så härligt att bara titta på
vinter och kallt ? jaaaa  :)    

Jag älskar alla årstider - som bär något positivt med sig om man tänker positiva saker

vinter - härlig natur och massor med härliga snö kristaller att titta på , frisk luft och det kalla vädret - mera kläder

vår - så underbart , fåglarna börjar kvittra, det prasslar över allt när djur av alla de slag vaknar, solen värmer mera och det kommer grönskande små knoppar och vår blommorna spirar i den blacka gråa gräsmattan ......waahuuuuu

sommar - härlig grönska, man behöver knappt kläder, solen gillar inte min hud & får hålla mig lite mera i skuggan för att slippa alla vatten blåsor - meh trotsar och vill inte sitta i en mörk knut , skena på, simma,sola,jobba, grill partyn,härliga sommar nätter och tyvärr en period jag helt enkelt glömmer att man faktiskt behöver sova oxå ;)

höst- åhhhh vårt härliga landskap förändras till en härlig färg kombination med mjuka färger..... det blir en lite tungar luft ut som dämpar även våra kroppar efter sommarens sprittgalna liv  *thi hiiiiii*

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det härligt med variationen av årstider, det känns som om våren håller på spricker fram på allvar nu, skönt, och snart kommer den underbara sommaren med :)

Ha det så bra och himla söt liten kille ni skaffat.

2009-02-18 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0