Får besök

........ får morgon besök......... ;) det blir nog mera efter middags besök.........
de ringde igår , medan min mobil låg i jack fickan och skämdes ..................

så ett svar på tfn svararn
..... Mocciiiiiiiiii vi kommer till dig i morgon vid tolv, båten går 6:30 och vi förväntar oss plättar och ja rubbet........

jahappppppp      plättar    
joooooooo har ingredienser hemma............. grädde ? mmmmmmmmmm ja det osså..........
men OM jag hinner laga ........till ca 12 ,blir en annan femma *L*

Nu e kl 02:19 ........ jag blir väckt 07:00 , behöver låna bilen och då e det bara att pallra sig upp...........
får börja med plätt smeten direkt när jag kommer hem.......
......och då är risken STOOOOR att jag hinner äta upp dem , eller 2 utav mina mistingar e skåp råttor.......
gömmas ,slås på tassarna ......aja bajjaa bii biiiiiiiiiiii

kl 10 skall jag vara ute i godby
min lilla dunboll Nicco skall få sin rabies spruta ....... som tillhör hans pass , för att kunna ta med honom över allt -utan krångel och besvär
........ vem vet kanske åker iväg snabbt som bara den o då skall både barn o vovven meeeeeeeeeee

meh ......NU ska jag leta upp kudden, täcket......... och två har redan occkuperat sängen ....... hmmmpffffffff
maken på sin sida ............ o dottern på min sida,,,,,,,ohhh hon väger över 30 kg nu....... inte så lätt att flytta henne , meh joooo jag fixar det nog....... vi va faktiskt lata ......och tittade på en film....... sen somnade hon ...så hon får sussa vidare tills jag nu flyttar henne .......

näää nu ...smäll på katt tassorna nu och schaaaaaassssssssssssssssssssss i säng

god natt på er

Kommentarer
Postat av: Fia

TACK för våfflorna! Du vet att du är bäst!

2009-02-19 @ 16:26:12
URL: http://www.busfia.com
Postat av: Linda

ja håller me, TACK ! Det var super gott! Krams

2009-02-19 @ 17:17:07
URL: http://linda-joelsson.blogspot.com/
Postat av: Missen(")(")

aaaaaa det skulle blivit plättar..... men dottern röstade för vofflor.....;) sååå lite såååååå tösa bitar

2009-02-20 @ 00:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0