slut på julen ?!

Man väntar ett helt år på julmatens godheter........... julskinka, små korvar, köttbullar, sill i olika smaker, sillsallad, rökt lax, rökt forell, potatis låda, morotslåda & kålrotslåda......... den "rosa" grädden........ lutfisk & Åländska svart bröd....
...julafton håller man på från det man vaknar tills man e klar...... hos oss äter vi alltid efter kalle anka o hans vänner...... för det får man juh inte missa ;).och så juldagen ....... samma mat............. jul annandagen........ sen e man nog lite led på all julmat..... :)

men vem säger att man måste stressa upp sig innför julen , med mat och en massa klappar ?
- det är nog något jag själv är uppväxt med, som alla andra....... så man fortsätter i samma bana........ för barnens skull..

men jag fick massor med klappar...........så jag är helt klart nöjd    

Barnen fick en massa klappar de oxå....  behövande och praktiska saker .och lite sånt där "annat" skojigt

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja nu har jag hittat hit.

Tack för kortet som kom idag. Kram

2008-12-29 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0