spöken finns de ?

Dvs vi kallar dem för spöken, men i själva verket är det andra........    


Denna bild som jag tog när vi hade den årliga majbrasan........... det är ingen som står brevid och röker.......... och det kommer heller ingen rök från brasan......... tog genast dirket en till bild...... där man inte ser något.........

detta är en ande som passerade - jag såg inget fören jag tittade på bilderna...........

och jag har en märklig plats i sovrummet brevid min säng........... där har det hänt något någongång, jag har inte lyckats klura ut vem eller vad........ men ibland kommer det iskalla vindar rätt upp i ansiktet, ibland "spelar" några hängen i min lampa jag har brevid, som är i avlånga droppformade plast saker som hänger i två varv....... där spelar det några hängen här och där.......  mysko..... för jag får en vibration av att den/det har dött i knuten, ett späd barn eller en hund ?.......men rädd ?  nej inte ens chans.......försöker bara komma underfund med hur jag ska hjälpa till......

men vore intressant och höra om DU upplevt något spökligt eller andra konstigheter.........
i min dator såg jag inte och ser dom här kommentarerna.......... e det fel på mina ögon eller ? jag måste klicka på kommentera länken för att se kommentarerna......

Kommentarer
Postat av: L

på mitt jobb spökar det.. det händer märkliga grejer och när jag ligger och vilar där på natten så är den nån som står och kikar på mej. I vår gamla lägenhet så bodde nån annan mer än bara jag och T i.

Här som vi bor nu har jag inte märkt att nån till bor men kommer ofta och hälsar på..

Men jag tror att den är nån sorts skyddsande, för de är samma gestalt som är på jobbet.... en mörkklädd lite längre man.......

2008-10-18 @ 18:19:07
Postat av: sophy

det e mysigt med andar...för de som ser dessa, eller känner!

2008-10-18 @ 22:38:32
URL: http://sophiasvardagstankar.blogspot.com
Postat av: Missen(")(")

L - var inte rädd, han menar inget illa..... men det han söker hos dig är någon sorts hjälp.... vet nu inte, men den känslan får jag........



japp Sophy ...... de ÄR inte farliga....

2008-10-18 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0