tro på eller inte vad oraklet säger

Frågade oraklet en fråga och fick detta till svar


Tillåt inte dig själv den här olyckan och depressionen. (Vilken olycka? depressionen, hmmm ja man har juh sina funderingar........)
 Du har ett ärr som försöker läkas, men du försöker dölja smärtan. (mmmmmmm ja det är sant)
Detta tar dig ingenstans och du slutar med att gå i cirklar.
Kanske är det dags att bli ärlig med sig själv samt göra dig av med sådant som inte är rätt för dig. (..... är ärlig..... mot mig själv? hmmm ja det där sa en mycket god,nära vän åt mig ...... peppat mig med att vara ärlig mot mig själv........ men gör bara saker jag själv anser att jag vill orkar och har lust att göra )
Du behöver nu se dig utifrån så att du kan se allt på ett nytt sätt och gå i rätt riktning. ( I´m almost flying in the sky)
Om du ställde en enkel ja/nej fråga, är svaret Ja, så länge du inte är rädd.(äfff kom nu detta igen..... rädd ska man vara......   ? eller heter det försiktig? ...... men detta JA et lockar såååååååååååå)
smyckes oraklet       Klicka på smycket om du vill testa ..... detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0