Bygglov - programmet



             Såna här program skulle det vara med utav..... jag gillar att titta på Bygglov......... Äntligen hemma........ Sommar torpet m.fl ...... man får massor med idee´r, och framför allt en massa tips.........

Men mest gillar jag Bygglov........... Willy & Matte jobbar kanon bra ihop, båda är de lite halvt knasiga och man ser dock inte allt, men det lilla man hör av gossarna är deras skojiga , busiga.........  därför passar de så bra ihop, två små busfrön med blickar som fulla i f-n..... de hittar säkert på en massa bus under inspelningarna , eller hur ? *skrattar*   


Men nu hittade jag ett par bilder........ varje flickas dröm kille ?????????    Njae jaaa alla snackar juh om Bygg Matte.........
... men vad är det för speciellt med honom ? Förutom att hans glada ansikte, vackra kropp........ bla bla......... ?
Kan inte tjejer leta........ djupare...... innsidan av en kille ?    Bli inte blinda av utseende  och bli inte trollbundnan........då blir du hans slav......... du får tvätta, stryka, städa......... laga maten....... plocka strumpor och  kallingar med rost ränder......... och plocka undan alla porr tidningar på toan............... tjejer !!!!!!! Passar er..... för att falla i klorna........ sak samma för er killar........ bli inte blinda eller trollbundna av ett utseende....... då blir du hennes slav och det är typ slut på öl kvällarna, bastu kvällarna........ (ja vad det nu kan tänkas vara ni killar gör).......... Hos mig är ingen slav........ och kravlös........ eller faktum är...... det finns ett litet krav, men ett viktigt sådant....... kravet är...... älskar du mig ? ytligt? djupare kärlek? ....... din kärlek bör vara äkta....... de är mitt lilla sk krav...... äkta kärlek märks.......och behöver vårdas ....... men man behöver inte sitta hemma o hålla handen jämnt, man bör och skall kunna få njuta av livet......... känna sig fri och djupt älskad........ och alla har vi våra egna intressen...... som man inte skall sopa in under mattan ifall man träffar en partner.......

stå på dina ben, säg till när det känns fel/rätt.......... fräs och spotta....... gör vad du vill vill........ men låt dig inte hållas fången och låt dig inte hålla honom fången........ vi ska inte leva tillsammans med krav på dittan och dattan.........inte från någon deras sida......... det enda sk krav, är om man älskar varandra djupt.....och vill vårda kärleken , skall man absolut inte hålla fast den , för då kväs den långsamt...... och som ni alla vet, även om man har sin käraste så kan man och man Bör umgås med andra männsikor........ finns den äkta kärleken finner man äkta tilliten och man är varandra trogen i evighet.

Stå på dig - var dig själv------- like me......... Jag vill INTE bli ägd, jag kan inte vara ägd ....... jag är ingens........ jag är mig själv........ jag njuter av livets alla härligheter.......... jag kan snickra, såga, hamra spika, fixa med lampor och koppla ihop såna, vet hur man använder en borr maskin....... koppla i hop tv, datorer.....  och fasen höll på glömma...... har en alldeles egen dildo med ( ja ja sån här typ e jag, gilla det eller inte.....men det ÄR jag i ett nötskal)......slip maskin........ vinkelslip....... ja you namne it.......... kan själv -  heter det  och *asg*     kan kasta ut en tvätt maskin om så behövs....... menar nu - är inte rädd för att "ta i"......... ingen pryd liten brunett......... för jag ÄR bara mig själv...... det kan ingen ändra på.........aldrig, aldrig någonsin........ och så har jag förföriska ögon och ändå såååååååååååååå kräsen ....... japp, du läste detta......... men gör inte ens ett försök........ *skrattar* flörta kan jag med alla........ men väldigt få........ eller väldigt sällan som någon får min flört där jag faktiskt menar något.........

Jag är........ beskriv dig med två ord ?????????? kan du det ? Beskriv dig själv med två ord...........
jag skulle nog helt  rakt och öppet svara "glad o kåt"   ......... *ler*    jaaa , nåt fel med det ? NEJ, absolut inte..... bara min egen beskrivning av mig själv med två enkla ord.......      skämtar massor....... även snusk, varför vara så pryd och fin i kanten av sig , bara för att man är tjej ??????? medans killar kan säga precis vad som helst och ingen reagerar.....? jädrans diskrimminering.........

 tjejer......... sluta va så pryda och fina i kanten........ skärp er, släpp loss........ visa vem du genteligen är..........

men även kunna glamorerar och se vacker ut........ ( så att alla tror man e en fin pryd liten sak)....... ja ja låt gå....... ibland måste man juh skärpa sig....... Va den kvinna du är även när du hittar någon att dela ditt liv med.......... njut av varandra, ta inte kål på ert liv tillsammans......... ingen koppel....... ingen är på rymmen om man är fem meter från spisen ( de får vi tjejer höra hela tiden)...... mitt argument till det.......... fem meter från sängen o killen är på rymmen *skrattar* ( han ska stå till tjänst för mig hela tiden ..... så fort jag befinner mig i sovrummet........ ) vi, eller jag menar jag, kan inte heller tänka eller ställa det kravet...... men njaooooeeeeee snusk fantasin sätter i gång *he he * ... skärper mig o hostar lite......... Ähost host*

jaaaaaa så kan även ni  killar tycka...... att vi kvinnor är på rymmen hela tiden........ men bläeeeeeeeee......
om killen tycker tjejen bara ska stå vis spisen , har han inte fattat att vi är levande själar som inte vill vara hans slav...... eller tvärtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0