Juldags morgons besök

... det ringer vildt i min mobil........ ligger o myser i sängen ......och hör inte tfn ..... först..... sedan ropar barnen ....maaaaaaaammmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaa DET RINGEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR.....

mmmm Sofia is calling...... hi hi ....
Hon: - god morgon - får vi komma på morgon kaffe ?
jag: jodåååå
Hon: vi har varit på efterfest och är här i närheten, får vi komma ?
Jag: - kom ni...... jag fixar kaffet......


efter ett litet ta dyker flickorna upp och jiiissssssssessss vilket fnissande de va bakom ytterdörren före dom kom in.......
tog lite snabba  bildbevis....... som de säkert inte vill se...... heheeeeeee........ men roligt med glada kvittrande tjejer som kommer så hår juldags morgonen ....... * ler *


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA! Usch, nu skämms jag lite över att vi kom på den där idén.. De va ju tidigt på morgonen! Hoppas verkligen vi inte störde! Tack för kaffet. Du är bäst!!

2008-12-25 @ 18:22:25
URL: http://www.busfia.com
Postat av: Missen(")(")

ÄÄÄÄÄÄÄÄ inget att skämmas för....... vi var uppe och glada kvittrande tjejer e bara kul....... så det va roligt och behöver absolut INTE skämmas........



pussisssssssssss Du är bäst !

2008-12-26 @ 05:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0