Häxa eller inte ????

Häxor......... finns de eller inte ?

Har någon sagt åt dig...... att de tror du är en häxa? ( tillägger ingen behöver känna sig träffade eller skyldig)

Det hände mig........ lite märkligt, fick inte veta varför personen trodde det....... det stör mig lite smått..........men på ett
nyfiket sätt......... varför ?
.... de e ju något man "slänger ur sig" utan att mena något illa med det......
( måste skriva detta, så en viss herre man inte behöver bekymmra sig om jag tog illa upp, för det gjorde jag inte..... , men fick ett ideén till bloggen )
( ordet "stör" är bara mitt eget "jag"..... ärligt så uppfattar jag min egen näsa (som jag fått av farmor) att den ser ut som en häx näsa......) den ska fixas...... :) inte lätt när vi kvinnor har komplex för våra utseende *S* Vi borde vara glada åt våra kroppar, men vi kvinnor har detta "felet", även fast jag inte gillar min näsa...... är jag nöjd och älskar mig själv.....

Kanske jag ÄR en häxa? *skrattar* sådana fall en väldigt snäll sådan.... bara liten och mjuk som en misse .... *kuuurrrr puuurrr*

Lite vad jag plockade från nätet:
En häxa är en person som tros ha övernaturliga, magiska krafter.

Gud som vet allt och ser in i framtiden förmedlar övernaturlig kunskap åt människor. När han gör det kommer Kristus i centrum. Gud får äran. De övernaturliga inslagen i kristendomen gör alltså att människan får lättare att tro på Jesus under livets alla förhållanden.

Med häxkonster och ockultism är det precis motsatsen - människan hindras från att kunna tro på Jesus.


dessa bilder passade bra........... som togs 2007 , Halloweeeeeennnnnnnn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0