Ögat ser fel ibland



Få inte fel uppfattnigen om missen nu.............. :)
jag gillar........ rent utav älskar bilder med halv nakna killar......... särsklit de utan nedre del o ansikte....
de är vackra att se på........ otroligt vackra.....

Men det är inget måste för "kärleken" att partnern skall ha dessa muskler eller tvättbärda.....
våra ögon ser mycket vackert.......... men kroppen är inte något man kan "falla" för......... ja meeeh tänk dig själv.......
du träffar en kille, snygg välformad kropp....... och tvättbräda på magen...... en ahaaaaaaaa *wow* kanske ögat snabbt säger...... och man e "körd".......... man manipuleras av den manliga skönheten, men ofatst saknas det där lilla exktra som vi kvinnor behöver.......... så va inte så snabb i vändningarna när du ser ....men bli inte blind kvinna!

Våra kroppar är bara ett utseende............. Det är djupet hos en kille/man man skall gå efter..... han behöver kunna ge dig mera än hans kropp..... det är inte den du ska älska........ även männen behöver älskas med känslor.......
samma sak gäller det för killar, de blir bländade av våra kvinnliga kroppar........... *suck*
men ..... ja måtte vara helt utfryst med mina tankar.....och tycke.........
men kan inte rå för att jag inte faller för utseenden........ jag söker det mjuka, rara, kloka...... mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0