Wolfgang



Detta är katten Wolfgang.......... föddes hösten 1999, hans mamma lämnade honom och jag blev hans "mamma"
Wolfgang älskar att ligga på magen med sitt huvud under min haka, kryper gärna upp högt , men bara i min famn.Han verkar ha en släng av Norsk skogskatt, dock en vild sådan...... han har sånt sätt som en norsk skogskatt har.

Han är husets nästa "kung" , men än vågar han inte ta över revieret här hemma, så länge Amadeus lever
men han ger sig på de yngre katterna o där visar han vem som styr och ställer..... Wolfgang är en helt underbar katt, med en personlighet jag önskar att alla katter borde ha....... Han följer gärna med på promenad, även Wolfgang gillade att åka under barnvagnen, de är nog bara han o Amadeus som gillade det :)  de andra kunde dock komma lodandes efter när man var ute och gick .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0