Drömfångare

Drömfångare

Jag fick min första drömfångare innan de fanns i var och varannan butik. Jag fick den av en person som lärt sig göra dem på riktigt. Genom att känna in personen som ska ha den programmeras drömfångaren till att jobba för personens bästa och att hjälpa den personen att komma framåt i sitt liv.
Den personen lärde senare mig att göra drömfångare.
Jag använder bara naturmaterial och saker från naturen, ben, rötter, grenar. Allt utifrån vad jag känner att den specifika drömfångaren jag arbetar med ska fyllas med.

En drömfångare som är gjord speciellt till sin ägare är ett levande ting som arbetar dag och natt. Den ska inte vidröras av någon annan eftersom den arbetar med en persons energi och endast den har anledning att ta i sin drömfångare.


Svar på frågor om drömfångaren

 

Drömfångare ska renas regelbundet så att den kan arbeta. Den renas lämpligast genom att den hängs ut när det är fullmåne och sedan får den sitta ute i 24 timmar. Emellan dessa stora reningar går det bra att rena den med salviarök som en vanlig rening.

En drömfångare fungerar så att den tar in all energi som personen sänder ut. Den negativa energin, alla våra negativa tankar och föreställningar, fastnar i nätet och till drömfångarens centrum där de neutraliseras av solljuset. De goda energierna går tillbaka ut genom fjädrarna till personen i fråga.

Drömfångare gavs till nyfödda barn som en gåva.
De drömfångare som görs till barn är mjuka och beskyddande och håller mardrömmarna borta.
Drömfångare till vuxna är oftast mycket starkare eftersom de har ett helt annat syfte att fylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0