jag tokig ??????




...... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... jag e nog lite det.......      det får jag höra rätt så oftaaaaaaa - och vad är det som gör mig så tokig då????????        *skrattar* en tokig, sprallig......... alltid full i bus........... och sååååååååååååååååååååååååå
kommer alla mina smeknamn....... moken, monkan, mammi,häxan, porr-mommo, toker, kåtis, apan-papan........ jaaaaa kommer för guds skulle inte ihåg alla smeknamn........... men ... alla känner apan och apan känner igen .........

men för min del........ jag gillar att pigga upp folk........ runt omkring mig.......... strunt samma om jag kanske gör bort mig någon gång........ det bjuder jag på....... ett gott skratt förlänger livet----- sägs det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0