Katta ska ut på partyyyyyyyyyyy



Dags igen för katta att visa sig ute bland folk...... ska försöka bete mig..... *asg*  det gör juh alltid.........
sitter man som vice ordförande........... har man turen att få följa med på middag *fniss* detta sattae jag i gång, för att jag tyckte det var en toppen grej för hela styrelsen......... det är lättare att jobba i en styrelse Om man känner varandra......... och stela möten resulterar i att man inte känner varandra så värst...........

så nu bär det iväg , på lördag kväll (den 4:).......... först middag på Indigo      
.......  mat .....

Varmrätt.......... ???!!!!!?????????



Kommentarer
Postat av: Missen(")(")

har glömt bort att meddela vad det blev för god heter... till förrätt : steka räkor med glas nudlar, Varmrätt: inbakad kyckling ( så underbart gott) till det en flaska vitt Koonungahill, och så glass tokig som man är blev det glass + kaffe till efter rätt.... men snopet , en boll salmiaks glass.... lite över 50€.. var väl helt ok :) men natten slutande inte här..... vad och hur mycket jag sen drack - vill du inte veta.... hi hi hi

2008-10-21 @ 00:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0