Livets berg och dalbana

ska livet vara som en berg och dal bana.......?????????      Och VI borde använda ordet "jag älskar dig" mera  och säga det med mening inte bara för att det är något man säger............   
ordet Tack         borde vi alla också säga mera........


Att få höra att man är värdefull, älskad och att motpartnern är glad att vi gör något för dem genom att tacka. det är faktiskt inte så svårt....... värre om det inte uppskattas - då kan de sköta sånt själva *hi hi*

hon: Jag älskar dig
han: jaha
hon: vadå bara jaha , älskar inte du mig ?
han: klart jag gör
hon:varför sa du inte tillbaks att du älskade mig då?
han: du vet redan att jag älskar dig

hon:  älskling - jag har packat din lunch tills i morgon
han: ok
hon: varså god
han:tack


han: jag åker på en öl med kompisarna nu
hon:ok älskling, ha kul
han: jag blir inte så länge
hon: jaja
han: bryr dig inte om  mig ?
hon:vad nu?
han: ja du undrar juh inte ens när jag kommer hem ?
hon:jag vet att du kommer hem, men inte när och det vet inte du heller , så dumt att fråga o få en tid som sen inte stämmer....
han: ok.....


hon: kan du bädda sängen ?
han: varför det ?
hon: det ser snyggare ut i sovrummet och jag har annat att göra
han: ääää vi ska snart i säng igen, onödigt att bädda
hon: jag gör det själv

han: tänker skruva på vovlon i kväll, hemma hos Berra
hon: låter bra det , vi behöver bilen

.. ja inte ord från mig eller något som har med mig att göra....... utan ord som finns i parförhållande......... *L*

men...... hörde aldrig något Tack eller vad du är gullig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0