Marina

photo

Detta är min absolut bästa vän.
........     som jag mötte via en  "föreningen för djur"     och fann dirket vänskap........och vi e nog lika glada båda två......... nästan som syskon....... så som vi ibland håller på........

Marina älskar antika saker.......... och rekommenderar henne varmt om man har något gammalt hemma........ ring henne först .... inann du slänger eller ger bort......... dina gamla saker.......eller tänker sälja det via någon loppis..........

Marina o jag studerade naglar  tillsammans......... under 2 månaders hårt skolarbete....... som gick på engelska....... lyckades vi båda få våra certifikat & är nu utbildade till internationella nagelteknologer............ Yeahhhhhh

hon har en egen blogg hon oxå.........  finns bland mina länkar  ~ Murena-Marina

Kommentarer
Postat av: L

Marina är så himla snäll o rar. =)

2008-10-06 @ 19:00:33
Postat av: Marina

Här blir man rörd till tårar, så fina ord om mig, TACK

2008-10-07 @ 22:20:36
URL: http://www.bloggen.fi/murena69/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0