Dunbollen min



Inte denna dunboll det gäller.......... bara en "lånad bild"       
tik eller hane........?  nåja i nu läget vet ingen vilken sort det ligger i magen......... det åtestår att se i slutet på Oktober......

för mig spelar det ingen roll........... men märker att jag börjar spinna på ett namn........ passande till bägge könen......

eftersom pappan börjar på N........ söker jag ett passande namn på N och det va svårare än jag trodde......

Nisse ? på en hane....... neee det gillade jag inte........
Ninni? . neeeeeeee inte det heller, har en kompis som heter såååååååå
Nanne? - absolut inte.......... en fd chefs smeknamn, så det går bort tvärt.......
Nibbe?
Nabbe?
Nubbe? ....... eheeeee nej inte detta namnet.......
Nala? .... gillar jag från Lejonkungen ...
Nila ?
Nunne? ........ öh.....har en vän som kallas för detta....... nope-nada
Nitte ?
Natte?
Nidde?
Nibble?
Nono?
Nela? ... tänker på Lela Nela............. nehej inte det heller
Nessan? ( låter som näsan............ nee eeee)
Nusse? absolut inte...........
Nabbla?
Naffe?
Najja?
Nakke?
Nalle?  nej -nej-nej för vanliiiiiiiiiigt
Naomi? nej -nej och åter nej..............
Nalima?
Nam-nam?
Nabat?

äääääfffffffffffffffffff          det finns inte något som riktigt fastnar................ men .......... den dagen man ser dunbollen vet man nog nästan tvärt vilket namn som passar in efter valpens personlighet...........

Har du andra namn förslag ?

Kommentarer
Postat av: Anttu

Ja de finns ju nutte...

2008-09-27 @ 14:17:03
URL: http://anttu-anttu.blogspot.com
Postat av: Missen (")(")

.mehhhhh det låter som helt tokigt......... i mina öron fniss

2008-09-27 @ 14:33:51
Postat av: Anttu

kaverins föredeta kanin had de namne

2008-09-27 @ 20:57:06
URL: http://anttu-anttu.blogspot.com
Postat av: Missen(")(")

inte vill Missen ha namn som redan funnits på något djur....... ska något spännande och något annorlunda....... L men det ser jag sen när jag får se dunbollen .....

2008-09-28 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0