Girls just wanna have fun



mmmmmm jaaaaa alla säger ...... att vi flickor vill ha kul och shoppa loss..........
meeeeehhhhhhhhh ........ missen shoppar bara ibland....... gillar inte trängseln........ shoppar när jag behöver något inte bara för att det skall shoppas......... är jag inte en riktigt lady för det ?

.... srpinga i olika shopping butiker .......... pjueeeeee jobbigt........ men ..... det beror helt på OM jag behöver något speciellt, då kan jag gå runt tills jag hittar det jag söker efter.......... men tingel tangel butiker...... gillar jag mest (menar inte juveler nu) utan krims krams......... ..... eller blom butiker, där kan jag gå och bara njutaaaaaaaaaaaa............

varför stressa upp sig med att shoppa kläder, skor......... eller annat?    det ska finnas en viss njutning även i shoppandet........   impuls köp???????????   näeeee inte heller riktigt min stil........

åka till stockholms shopping runda........ ojaaaaaaa det är skoj för det finns sååååååååååååå mycket mera att titta på..... men inget jag kan tänka mig göra alla dagar........... gillar juh inte ens mat affärerna......... snabbt in och hem..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0