kaffe rep



Blev upp plockade tidigt i morse....... åkte ut med Sophia till hennes atalje........ kaffe + frukost......... men näe heeeee pyttsan det blev en onyttig frukost....... kaffe, mazarin krans, kissmet och morot/ananas jucie.............    tokiga kvinnor........  *skrattar*

men ....... vi har fått mycket gjort....... och bokat in två kvällar.......... som skall planeras..... mera *L*   men har allt ner skrivet, det som skall göras och skaffas............ och nu har jag en bunt med cd skivor........ som jag skall gå igenom, för att vi behöver den "rätta" musiken och skolt för de två kvällarna vi nu har inbokade..............

men ...... att en hel ledig dag kunde vara så njutningsfull........ va helt otroligt........ sååååååååååååååååååå skönt........
fast "det här hemma" ändå kallar....... de fixar sig liksom inte av sig själv....... *L*

Pst snart kommer det mera information om Sophias och min inbokade kvällar.......... men....... boka in den 26.10 och 15.11   kl 19:00.............          mer får du snart  veta :)

Kommentarer
Postat av: L

meeen.. då jobbar jue natt... *suck*



förresten så har jag ändra länken i min blogg nu ;)

2008-09-26 @ 18:01:12
Postat av: Missen (")(")

vi börjar juh vid 19 tiden ........ du hinner L

2008-09-27 @ 00:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0