Stolt för att JAG ÄR JAG




Jag kan tyckas vara sk en snuskhummer......... alias mitt nya smeknamn för i år "porr-mommo" ----- skrattar högt o glatt
men....... har alltid varit sån "här" ......... folk som inte känner mig eller som inget vet om mig....... så kan jag vara helt normal oxå........ men så är jag en person som bara MÅSTE få denna stelhet att bli  mer mjuk och avstressade känslan........   ett gott skratt förlänger livet och jag älskar att göra andra på bättre humör........ men är oxå en person man kan lita på........och folk tycks fastna för detta....... de kan prata om ALLT mellan himmel o jord....... det hålls hos mig

jag skulle inte kunna hålla mina föredrag...........
skulle inte kunna sitta som vice- vd i en styrelse..........
skulle inte kunna vara egen företagare............

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är bäst. And you know it!

2008-09-29 @ 13:24:40
URL: http://www.busfia.com
Postat av: Missen(")(")

äffffff......... inte alls bäst..... e bara lilla jag...... står för den jag är och gör det öppet osså....... din lilla porr-mommo asg

2008-09-29 @ 13:35:58
Postat av: L

håller med Fia.. Du är så goo och bäst =)

2008-09-29 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0