..ursäkta språket nu...... men kåt eller bara tror ?????

jepp missen ÄR en dam....... men har inte fattat mig på pryda eller försiktiga damer........
blääääeeeeeee inte min stil........ gillar dirty talk *he he*      och .....öppen som en bok - SLÅR DIG PÅ FINGRARNA...... DU HAMNADE I MITT UPPSLAGET-  man fuskar inte...... läs sida - efter sida------ lovar det goda kommer i mitt uppslaget *asg*            galen ?   *asg* näeeeeeeee inte det minsta......... bara gillar att vara en snuskfia.........

sex är väl nåt alla gillar ???????? eller ?      näeeeehepp....... de finns "torrisar" ..... till er blir mitt råd...... onnanera på egen hand------ lovar du finner en annan njutning och kan leva ut den med din partner ..... kanske ...... inte får stopp på det heller...... ( iskallt vatten hjälper om det skulle hända)      ;)   


men ...... är det någon underbar själ som kan förklara detta........ när är en kvinna kåt eller när tror hon det bara ?
.....en liten vits....... ta socker och stoppa ner i trosorna- slukar hon dom tvärt är hon vrålkåt........... *ASG* du vet väl hur en häst gör när man ger den socker ????? blir samma reaktion under ett par trosor.....jag bara vet........ tror inte att jag är ...... 24 timmars plåga är inte lätt för en liten misse...... *kurrr purrrrrr*

Kommentarer
Postat av: Lela

hahahaha du är fanemej bäst gumman.. va får du allt i från? asg

2008-09-15 @ 18:25:45
Postat av: Anttu

Ja du har nog fan dina ideér men fani mej varifrån du får dom :D ASG

2008-09-16 @ 20:49:20
Postat av: Missen (")(")

jaaaeeeeee vart får man alltifrån ? vet inte de bara ploppar upp si så där....... som en liten groda hi hi

2008-09-20 @ 14:09:20
Postat av: Anttu

jo de kan man nog säga när de gäller di asg

2008-09-22 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0