om Vänner



Kvinnliga & manliga vänner.......... sanna eller falska ???????????

jag har många manliga vänner....... menar helt vanliga vänner av det mostatta könet........ inget fel på det heller ? eller ?
har dock mera manliga vänner än kvinnliga.......... tror jag ..... kliar mig lite i skallen...... medans jag lyssnar på låten "hands to heaven"...... åhhhh *suck* den är såååååååå vacker...... den fick jag av en manlig vän till mig........får nästan gås huden att resa sig...........av texten i låten

kvinnliga vänner......... hmmmmmmm tittar mig omkring........ har visserligen många kvinnliga vänner......... har få jag litar på ...... kanske inte ser dem alla dagar, men de finns där............ ibland ser man dem inte på flera veckor.......... och inget hör man......... men ändå så vet man....... behöver jag dem så är det bara att lyfta på luren....... eller hoppa på cykeln.........

att ha vänner runt omsig........ är bra, man känner sig omtyckt och finner glädje att finnas "till" .... JAG är en sann ärlig vän, så länge man själv är den samme tillbaka....... med samma tillit ........ som jag vill ge mina vänner........och detta har inte någon skillnad på könet...........     kan jag rå för att jag är den jag är ?

jag älskar att se mina vänner och arbetskamrater på glatt humör.......... e de inte det gör jag bara nåt........ eller mera för att få dom på bra humör ........ o  då är jag nöjd........

Att få läsa/höra........ att man inte är en passande vän........... grymt........ vad ett sånt kan såra en djupt........stel av förskräckelse...........

kl är NU 02.33      .........   måste sova innan jag skriver något mera........... välkommen tillbaks
nu e man på g igen......... och tror inte jag ska fylla i något mera här....... *S*

vänner är så olika............... så olika personligheter , stilar och attityd....... så det är svårt att jämföra sina vänner........
jag gillar alla mina vänner...... som vänner........ och några har man fått genom jobbet........ och är glad för den vänskapen... vi har gjort mycket kul tillsammans......... och mer blir det nog..... :)

Kommentarer
Postat av: L

de är skönt att vara din vän, monitza. är man lite nere nån dag så behöver man bara tänka på dej så ler man igen. =) <3 <3

2008-09-27 @ 09:53:41
Postat av: Missen (")(")

... Åhhh.... har jag sån effekt osså? men vad glad man blir....... Tack

2008-09-27 @ 12:54:06
Postat av: L

varsegod vännen.. :) du är en av mina bästa väninnor som jag har och haft :D

2008-09-27 @ 15:11:14
Postat av: Missen(")(")

aaa gillar dig osså vännen...... lätt att prata med och fanemej samma knasiga humor...... asg kraaaaammmmmm L ( för er nyfikna - detta är ingen kille......pilutta er)

2008-09-28 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0