Varför e man så trött ?



Vaknade sent.......... hade en härlig sov morgon......... men fast kl är nu 14....... så är jag lika trött som när jag vaknade..... bläeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....................

Va meningen att jag skulle med Anne till gymmet............... förlåt vännen, men jag hade bara ingen energi....................

pratade med Marina......... dator och intrång och sen bedägeri på hennes bankkort......... vae fasen , vad är säkert nuförtiden?  nåjaaaaaaa   allt ordnar sig med sjukt att resebolga i Sverige får in flera fall där de misstänker bedrägeri och inget gör åt det........ *morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

.... sen pratade jag med Sofia ( La Bus)............... fyra valpar......... och beräknade 24 Okt...... yipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
snart.... snart  kommer "min" lilla älskade dunbollen .............. åhhhhhhhh......... hur ska jag någosnin kunna tacka La Bus?........

Min blogg kommer troligtvis att handla mest om dunbollen............... hi hi , ge mig en kick där bak .... ni vill läsa lite av missens knasiga inlägg........... hi hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0