eftermiddags besök

Min vännina Sophia dök upp....... sken som en sol , men härligt turkos lackade naglar och hennes turkosa scarfs......... frisk och fräsch , absolut en färg hon skall använda lite mera ;)

Meh så har man en liten kaxboll här hemma.........  *suuuuucccckkkkkkkkkkk*    störande och irriterande, men vi hann väl prata några ord..... Nicco har varit lite gnällig innan hon kom....... vet inte vad han felade med

sen kom en kund.......... plus att en annan beaknt dök upp o undrade om jag hade begangnade skidor hemma .......

.....sen dök det tre glada tjejer upp........ hon med de ljusgrön glittriga naglarna hade en kompis som ville lite se och bokade tid............ *nice*     .......

Vilken härlig dag .......... och nu tar jag helg............    ledig helaaaaaaaaaaaaaaa helgen ..... härliiiiiiigt
i kväll blir det mys pys med familjen o i morgon ska jag ut o käka och tar säkert en sväng om på arken ........och på söndag ........ personal fest............ *L*     ......och på måndag en ny kund ( bäst man inte dricker sig för fuller)    haha

Ha en riktigt underbar helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0