Ny uttlottning

Nu kommer en ny utlottning nr 2  .... som varar lite längre än den första ....... nice suprices

Nagelbands olja är något alla skulle behöva använda , de vårdar och skyddar både naglar och nagelband och man slipper de här torra spruckna kanterna som ibland kan dyka upp vid nagelbandet, som man river bort ....... stampar hårt en stund och kanske till och med blir lite irriterad på sig själv för att man rev bort den hårda irriterande nagelbands kanten ?

Därför lottar jag ut en Nagelbandsolja.
Med citrusextrakt som mjukgör nagelband/förhindrar sprickor.Är antiseptisk.Med en härlig doft av citrus.

Motiverar en eller flera ggr varför du behöver vinna nagelbandsoljan ..... Lycka till !


Kommentarer
Postat av: Mia J

HEJ!!! Jag tycker att jag behöver den för mina torra vinterhänder... Nagelbanden bara trasar sönder och dessutom ha vi int setts på länge ;o) Du och jag alltså haha Kram från Borgå!

2009-02-03 @ 17:08:53
Postat av: Putte

Jodu, jag som en en riktig slarver och inte sköter mina naglar m.m. borde väl ändå vara en självklar vinnare, så jag skulle kunna börja stoltsera med mina fina naglar i framtiden (som jag för övrigt har en ful ovana att bita på dessutom)

2009-02-03 @ 18:31:18
URL: http://patrikputte.blogspot.com/
Postat av: Inger

Oj , här behövs ingen förklaring varför just jag skulle behöva vinna detta , du skulle se mina nagelband, du skulle bara gråta då.+ att vi skulle kunna träffas om jag vinner ;)

2009-02-03 @ 19:17:08
Postat av: Miss Ruda

Ja de här med att jobba med mat och vatten får juh nagelbanden att torka ut till sist, och de är juh inte alltid man kommer sig för att smörja in händerna efter alla gånger man spolar under vattnet. Så skulle nu verkligen behöva lite olja för nagelbanden. :P

2009-02-06 @ 15:51:30
Postat av: Missen(")(")

I dag (10.02.2009) kommer jag att dra en lycklig vinnar så fort min dotter är hemma vid 14 tiden - önskar er alla lycka till

2009-02-10 @ 09:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0